Shnn Pink benimde doldu 7 gün daha süre verdi 40+4 olduk bir sorun yok zaten 3 günde bir kontrole gidiyorsun doktorumun demesiyle belki o 7 günde kendi sancın gelir veya ufak bir kasılma olursa sancın olmazsa suni sancı çok az doz veririz ama 41den sonrasını bekleyemem o zaman riskli dedi bence 5 6 gün daha bekle öyle suni sancıyı dene belki kendi sancın gelir benim bugüne dek hiç sancım yoktu bugün nstde kasılmalarım çıktı doktorum göbek attı sonunda bişeyler çıktı suni sancıda versek biraz daha etki eder dedi
Pink minion araya haftasonu girmesi bile sıkıntı benim için, çünkü doktorum bu haftasonu olmicak. Riske atamazdim 1 gün için. Yarın yatısım yapilacak.Sizin gelir umarim sanciniz, ayni gün ve haftayiz bu arada