yasmint 6 hastalık hamileyim. Doktor bugün kese oluşmuş ama boş dedi.boş gebelik olabilirmiş ama sizde böyle bişey oldu mu?yada olumlu sonuçlandı mı?
Zeynepmerve15 yasmint bende 5+3 günlük hamileyim dün muayene oldun kese göründü ama beta değerlerim düşüşe geçmiş banada boş gebelik olabileceğini söylediler ya düşük yapıcam yada kürtaj yapalım dediler hakkımızda hayırlısı 🤲 senin beta değerlerin düzenli artıyorsa biraz daha bekle derim
Denizcyc Daha erken bunun için bence. Geç döllenme de olabilir. Ben de 5+6da sadece keseyi gördüm, bebek yoktu. Doktora sordum henüz erken bir sorun yok dedi. Bir hafta sonu 6+6da yani 7.ci haftada diyebiliriz bebeği ve kalp atışını gördüm
yasmint Zeynepmerve15 hakkımızda hayırlısı inşallah .bende beta hcg tekrar bakmadı.10 gün sonra gel dedi. Bekleyeceğiz artık
neslitolgaa yasmint 6+6 haftalıkken gittiğimde sadece kese vardı bebek yok bir hafta daha bekleyelim dedi bir hafta sonra gittiğimde bebekte vardı kalp atışı da şükür 😊
Hty1604- yasmint bende 5 haftalık hamileyim dün gittim doktora benimde kese boş bebek oluşmamış dedi 2 hafta sonra gelmemi söyledi bakalım ne olcak
Smanrsmsk61 Hty1604- çok normal bi durum önce kese oluşur sonra bebek 5 hafta çok erken bi zaman dilimi benim 6. Haftada kese gözüktü 7+4 de bebeği gördük ve kalp atışı duyduk şuan 13. Haftam bitecek inşallah banada bebeğin eşi aşağıda dedi doktor farklı bi doktora gidip sorduğumda kese 24-26. Haftaya kadar yer değiştirir zaten normal bi durum dedi yani anne adaylarını korkutmak için ellerinden geleni yapıyo kimi doktorlar içinizi ferah tutun allah izin verirse zaten doğacak bebeklerimiz
Smanrsmsk61 yasmint daha 6. Haftanda sana nasıl teşhisi koymuş benim 6. Haftamda zar zor keseyi görmüştü 7. Haftamda kalp atışını aldık ve açıklamasını da yaptı doktor 7-10 haftalar arası kalp atışı alınabilir bunun için beklemeyi öneriyoruz diye ama öyle doktorlar var ki sanki babasının hayrına muayene ediyo boş kese diye teşhisi yapıştırmış canım sana boş kese derse farklı bi doktora daha gözük önerim bu
Zeynepmerve15 yasmint baktırma canım beta hcg ye ben sık sık baktırmadım güzel ilerliyordu bi an düşeşe geçti moralim bozuldu allak bullak oldum bekle sende moralini bozma
yasmint Smanrsmsk61 evet çok ilgili değildi gerçekten .Haklısın tekrar boş derse başka doktora gideyim