Gamze0502 Ben hamile kaldığımı eylül ayında öğrendim ve o günden beri kızım olursa adı EYLÜL olsun demiştim nasip oldu cok şükür ikinci ismede eşim karar verdi onuda ELİF düşünüyoruz sizce nasıl isimler güzelmi 🌸
Mavimpembem Gamze0502 doğum Nisan ayına denk geliyorsa digerinede nisan ismini koyabilirsin kucagna aldgn ay olmuş diğeride öğrendiğin ay olmuş olur :) sağlıcakla gelsinler ins