ysfali06 Kdrgndd 33+4deyim. Gündüzleri iyiyim ama akşamları sanki top gibi oradan oraya yuvarlanıyorum. Nefes alamıyorum çatlayacak gibi oluyorum. Oysaki aşırı yemek yemiyorum ama akşamlar hep böyleyim bnde.