sssebosss canım bebek için 3-4 takım koydum ne olur ne olmaz bebek üstünü çok ıslatırmış diyorlar. Fazladan almaktan kar var. Islak mendil 10 tane haffut,sarmak içim örtü, battaniye , puset,
anne için; bir tam kol bi yarım kol pijama takımı, 2 tane emzirme sütyeni, patik, terlik, kirli çöp poşeti, hummana süt artıcı çay , kahve Makinesi kahve , çorap, biberon emzik, mama almadım gerek duyulursa hastanenin karşısındaki eczaneden alınır, süt sağma pompası aklıma gelenler bu kadar karışık oldu biraz geldikçe yazdım çünkü