bgm96 Ben 6 haftalik hamileyim ama hic bel agrisi yasamadim hala cumartesi kontrol var ama korkuyrm sadece bulantim var normalmidir acaba
Ciara93 bgm96 ağrın Yok diye mi korkuyorsun ? herkes ayni ağrıyı çekmek zorunda mı ki ? 😄 9 ay nasıl geçecek size acaba, Allah yardımcınız olsun ☺️
Glcnstc Herkes aynı belirtileri yaşayacak diye birşey yok ki kimisi hiç birşey hissetmiyor stres yapma boşuna canım inşllah ağrısız bulantısız sorunsuz bir gebelik geçirip sağlıcakla yavrunu kucağına alırsın 🙏
deletedmom592 9. Haftamdayim mide bulantim olmadi simdiye kadar cok sukur en korktugum seydir 😁 bel agrim cok ayakta durdugumda falan oluyor yorgun hissediyorum arada kramplar oluyor buda normal zaten simdilik agir gecmiyor masallah 🙄