kucuktospam Kızlar 30. Haftadayım iştahım kapandı başına gelen var mı bebeğim için yiyorum ama tiksinerek
123alpseda kucuktospam canım tam anlamıyla iştahsızlık diyememde önceden içimde doymayan bir fil var diyordum anne fil bebek fil hep açız diyormdum şimdi öğlen yemek saatim geldi canım istemiyor aklıma gelmiyor yemek 30+2 haftalığım 😀
Madinanin-Annesi kucuktospam bende ayni haldeyim ya resmen yemek yememek icin mucadele ediyorum.Vitamin iciyorum doktor bari onlar cocuga yardim etsin diyor.Yemen lazim yiyorum kusuyorum.29haftaya gecdik yok yani olmuyor
oykuduru21 kucuktospam bende 30. Haftadayım gerçekten 2 haftadır kahvaltı yapamıyorum hiç bişey istemiyor canım yumurtalar, peynirler hep yalan oldu😫 sadece akşam yemeğini sağlıklı yemeye çalışıyorum sabah öğlen rastgele zorla 🤷🏻♀️