Kızlar bu gün 38+4 üm.çatı muayenesine girdim ilk tek parmakla baktı hiçbir şey hissetmedim 2 parmakla baktı sonra biraz rahatsız edici bir his son anda biraz acıdı hatta çok bastırdı ama korkulacak bir şey yok .Bir dk süren bir işlem.herkes çok bağırıyor hiç bağırmadın dayandın dedi bana .Korkmayın yani çatı muayenesinde .son anda biraz acı oluyor ama hemen bitiyor .Nst de sancım 60 çıktı .Bebek kanala İnmemiş hiç açıklığın da yok dedi .Ben haftaya doğururum diye hayal kuruyordum 😔Çatı muayenesi Doğumu tetikler mi acaba doğurur muyum bakalım .kırk hafta beklemek istemiyorum artık hazırım Doğuma 🙃🙃🙃