Kızlar 35+4 haftalık hamileyim bir kaç gündür karnımın genelde sol tarafında ağrı gibi bir şey oluyor. Aslında ağrı gibi de değil sanki içerden etimi kazımışlar gibi ağrıyor. Çok canım yanıyor. Sizde de böyle bir durum var mı. Hastaneye gitmem gerekir mi acaba. Bugün daha da arttı şuan canım çok yanıyor