101019 Canım asla çok iyi bildiğimden değil ama doktorum bana ilk aylar, neredeyse 4 aya kadar bebeğin zaten bizim vücudumuzdan gerekli olan her şeyi aldığını söylemişti. Zararlı olan yiyeceklerden kaçınıp, dengeli beslenmeye çalışırsan süper olur. Bu etapta kendin için. Çünkü bebek bizlerden aldıkça biz halsiz düşermişiz. Biraz daha ilerledikten sonra zaten doktorun muhakkak yönlendirecektir seni beslenme konusunda. Bebeğini sağlıla kucağına alırsın inşallah 🥰