Bsmlh Gamzela123 bende çok düşündüm bunu ama gerek olmaz aşırı sıcak tutar diye almadım nohut battanıye aldım e bebek bırde hastane çıkışındaki kundak var müslin de aldım
MelSer Gamzela123 bence beğendiyseniz neden kullanılmasın yani bu tür ürünler birazda tarzınızlada alakalı. Fakat günlük kullanıma pek uygun değil misafir geldiğinde yada siz ev gezmelerinde vs. kullanabilirsiniz 🤗
Hamileyim-mutluyum Gamzela123 gereksiz canım ben sadece 2 penya battaniye 3 tane de müslin aldım sıcak olursa çocuk isilik olur
ElifLeyla Gamzela123 yani bence gereksiz ev içinde ama diyelim ki gezmeye gidersen olabilir bu Pandemi sürecinde dışarı çıkmak da olmaz bence gereksiz🥰
Aysentass Gamzela123 dışarı çıkarken mont falan yerine onu giydirirsin ben öyle yapıcam battaniyeye sarmak yerine bu daha mantıklı
Deniz1634 Gamzela123 aşırı bir sıcak olacağını düşünmuyorum kullanılabilir eğer begeniyorsan alabilirsin.