Malum heryer kapalı. Oğluma bunları beğendim. Evde veya bahçede oynar diye. Kaydırak 400 lira. Diğer kaydırak+salıncak+basketbol potası olan 1000 lira. Çocuğun yaşı yaklaşık 2. Bir de yolda geliyor. Sizce bu parayı vermeye değer mi?
Umarım foto yukleyebilmisimdir.

