Arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var. İkili tarama testi yaptırdım trizomy 13/18 1:52 çıktı, ultrasonda burun kemiği, ense kalınlığı normal farklı iki doktorum var ikisine de gittim ikisi de ultrasonda bir şey gözükmüyor herşeyi çok normal dediler. Konya da perinatologa yönlendirdiler. 18 martta Konya’ya gideceğim amniyosentez için başından böyle şey geçen var mı? Amniyosentez yaptırıp sonucu temiz gelen var mı? Yardımcı olur musunuz ? 😔😔