Misozturk
[bilinmeyen]
Balli limonlu ihlamur ic ve tuzlu suyla gargara yap mutlaka canim.. cok gecmis olsun.
AycanFb
[bilinmeyen] canım belki lenf bezlerin şişmiştir bende boğazlarım sanmıştım lenf bezlerim şişmiş meğersem. Yutkunurken bile canım yanıyordu ellerimi sıkıyordum resmen boynunun sağ ve sol tarafında bir şişlik var mı?
HseyinSericanDal
Benimde boğazım şimişdi cok öksürüyordum 2 gaftaya zor düzeldim. Sicak suyla bal limon ic iyi geliyo
AycanFb
[bilinmeyen] bende öyleydim canım kbb doktoruna gittim 10.haftamdaydım sana ilaç vermicem dedi buz tut orana dedi 5 dk sürdü sürmedi inanırmısın geçti şok oldum🤣 Ben şal falan bağlıyordum yatarken de sıcak tutayım geçsin diye doktor o yanlış mikroplar sıcakta daha çok ürüyorlar buz tut dedi. Vücudun savaş halinde bu savaştan sen galip geleceksin dedi 6 hafta sürer bu şişlik ama sen o kadar hissetmezsin dedi. Aynen de öyle oldu buz ağrısını geçirdi ama o şişlik 6 hafta falan kaldı boğazımda.
Pelincekin
[bilinmeyen] Çok geçmiş olsu bende 5 hafta+4 günlüğüm dış gebelik şüphesiyle 2 gece hastanede takibe aldılar çok şükür beta değerim yüksek çıktı dün evime geldim. Hastanede kilima çarptı benim de boğazım şiş öksürük ve grip var, ilaç da kullanamıyorum:( ıhlamur ve ballı süt içiyorum canım.
AycanFb
[bilinmeyen] inşallah geçer canım gerçekten çok kötü birşey lenf beziyse geçer ama boğaz ağrısıysa bilemem canım 😞
Hanif
[bilinmeyen] Canım ben çok iyi bilirim o duyguyu bir hafta boyunca yutkunurken bile çok canım acımıştı. Ihlamur içtim limonlu ve ballı gece yatarken ılık süte bal koyup içtim rahatlatıyor. Karbonatlı su ile Gargara yaptım. Limonu kabuğuyla dilimleyip biraz tuz koyup yedim Boğaz’a iyi geliyor. Bide ben eşime de yapardım bunu çok iyi geliyor cezve ye su koyup ocağa koyuyorum üzerine küçük bir tabak ve tabakta bal ile limonu karıştırıyorum ısıtıp onu yiyiyorum iyi geliyor. Karabiberli pekmez de gün içinde yudumlarım boğazları yumuşatıyor. Çok geçmiş olsun 🤲🏻
Pelincekin
[bilinmeyen] teşekkür ederim amin inşallah canım