33 haftalık hamileyiim ama bir türlü bebeğimin ultrason resmini alamadım. Ankara yeni şehir hastanesine gidiyorum. Orda bi kaç gebenin ultrason resmi aldığını gördüm. Doktorlardan istediğim de biz vermiyoruz dediler. Özeli aradım 350 tl ayrıntılı ultrason dedi. Ayrıntılı ultrason a girip fotoğrafını öyle mi almam gerekiyor.