Sumeyye5821 Kimin duası kabul olur bilemeyiz hepinizden dua bekliyorum arkadaşlar yatşım yapıldı açılmam yok ama suni ile başlatılacak 41 haftadyz suyum azaldığı için yatış verdi lütfen dua edin çok rica ediyorum ❤️ Allah razı olsun şimdiden eden herkesden
ikincimucizemmmm Sumeyye5821 Allahım bir nefeste çocuğuna sağsalim kavuşmayı nasip etsin inşallah canım
Tgce_19 Sumeyye5821 rabbim yar ve yardımcın olsun mübarek cuma günü hürmetine sağ Salim sağlıklı sihatli kucağına alırsın bebeğini dogurunca da doğurdum yazar mısın 🤲🌹
istanbul3434 Sumeyye5821 ah canim ayni durumdayiz benim de gelmezse haftaya yatis verilecek 41de. Rabbim guc kuvvet versin insallah saglikla kucagina al yavrunu🙏
Sumeyye5821 Tgce_19 doğdu cnm zor oldu ama doğdu Rabbim bekliyen herkes e hayırlısıyla kolay doğum nasip etsin inşallah Allah razı olsun hepinizden
Annelikkk Sumeyye5821 sag salim kucagina al canim insallah sende bize dua et hepimiz saglikla kucagimza alalim ewlatlarimizi 🤲
Tgce_19 Sumeyye5821 gözünüz aydın rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin hayrli evlat olsun inşallah duanızı eksik etmeyin bizden de 🤲🌹🥰
Sumeyye5821 istanbul3434 teşekkür ederim canım diğer çocuğumu da suni ile doğurdum bunuda çok acılı ama sancıyı nasıl karşılarsan öyle geçiyor Bn plates topunda birde sıcak duşta çok iyi geliyordu hafifliyordu bu ikisini tavsiye ederim
Itssoelif Sumeyye5821 ben de aynıyım yatisim salı günü, bekliyorum bebisime kavusmayi😍 hiç adet sancisina benzer sancı çektiniz mi, bugün biraz var gibi bende.