Begonvill evet canım belden aşağısı mi uyuşturma ama inan iğneyi hissetmedim bile 😊 açılan damar yolu dhaa fazla acı vermiştir öyle düşünün 😊 ben de normalde çok metanetsiz bı insanımdir, korkudan ağlayarak girdim günlerce stres yaptım ama inan ki hiçbir şey yokmuş insanlar fazla abartmış 😄 bı ağrı çektiğim yer ilk ayağa kalkma kismiydi o da tuzu biberi olsun diyelim 🤗 gaz sancısı şükür beni çok zorlamadi gaz ssncisi hallolunca geri kalanı çekilmeyecek şeyler değil inanın