merii10 Kızlar bu başlık defalarca açılmıs ama bnde sormak istiyorum. Çatlatma iğnesinin 9. 10. Ve 11. Günleri test yaptım. İlk hayali çizgi gibiydi ve giderek yok oluyor bugn 11. Günm böyle olup sonraki günlerde idrar testi yine pozitif olan var mı acaba
BorasMom merii10 endişelenme bende dayanamayıp yapmıştım hep 8. 9. 10. Günde ve seninki gibi çıkmıştı ilk olan genelde iğne etkisi sonra gün geçtikçe yok oluyor en doğrusu ben 12.günü akşam yaptım net bir şekilde 2.çizgi vardı 13.günüde kan verdim hamileydim çok az kalmış senin istersen direk pazartesi’yi bekle kan ver özel hastane yakınında varsa yarın sabah versende 13.günü olucağı için iğnenin etkisi gitmiş olucak hamile olup olmadığın belli olur
merii10 BorasMom anladım cok tesekkr ederm peki sizin de 8.9. Günde yaptıklarınızın cizgisi yok olup 12. Günde tekrar mı belirmisti
BorasMom merii10 evet aynı sizin gibi ilk 8.günde yaptığımda hafif çizgi vardı iğne etkisiymiş 9. 10. Günde yapınca yoktu sonra 12.günde belirgindi sizin silik çıkarsa bile kan verin ki net sonuç alırsınız bazen bu testlerde fazla damlatınca da çizgi çıkıyor yanıltıyor insanı
merii10 BorasMom tamam cevabınız icin cok tesekkr ederm iki gün snra tekrarlıym o zmn 13. Günde ona göre kan verrm