39+5 olduk hiçbir belirti yok. Olsa da ben hissetmiyorum galiba. Bugün kontrolüm vardı doktorum henüz kanala girmemiş dedi. Pazartesiye kadar bekleyecek gelmezse normal için değerlendirecek açılma falan olmazsa pazartesi günü saat 11′de sezaryen olacağım. İnşallah gerek kalmadan kendisi gelir. Dua eder misiniz? 🤲🏻😣🥰