Drnzgn Meraba güzel anneler 35+ 5 teyim 1 haftadır sürekli regl sancısı gibi sancı çekiyorum aynı durumda olanlar var mı
Arass__ Drnzgn bende 35+3 oldum nasıl bir sancı acaba nerenizfe heissediyorsunuz kasıktamı vs? karnınızmı sertleşiyor?
Drnzgn Minarecifamily ben bu gün sancım vardı biraz daha yoğundu acil gittim nst den baktılar açıklığa baktılar acayip derece de can yakan bir olay son raddeye kadar gitmeyin bence
Drnzgn Akgl06 benimki bu gün baya arttı gittim sancı düşük te olsa çıktı nst de bakalım yakın bence doğumum
Kahramankentli 35 +1 benimde acayip sancılarım vardı 4-5 gündür dün kontrole gittim sancı falan çıkmadı idrar tahlili verdim enfeksiyon çok artmış bundan kaynaklı sancılanıyormuşum