Bende de çok oluyordu 29+1 oldum dün doktora sorduğumda bebek hareket ettikçe yer genişliyor bu da kasılmaya sebep oluyor dedi ve nst ye de bağlandım nst sırasında da olmasına rağmen sancı çıkmadı 😊🌹 korkulucak bişey yok inşAllah ama artarsa mutlaka doktora gitmekte fayda var