Nihal21 Merhaba arkadaşlar Gebeligınızın ilk aylarında kac haftada bir doktor kontrollerinız oldu. 15 gunde bir gitmekte bir zarar varmı acaba 🤔
zuzuhanim Nihal21 düşük riskin veya başka herhangi bir sorunun yoksa genelde ayda bikere cagirio doktor benim doktorun öyle şahsen
ikincimucizemmmm Nihal21 kalp atışını duyduktan sonra ayda bir gel dedi bakalım cinsiyet öğrenmek için gidicem iki hafta sonra
Nihal21 zuzuhanim benimde 11 haftadan itibaren 1 ayda 1 dedi ama alısmısım 15 gunde bir gitmeye. Oyuzden acaba bı zararı varmı tekrar 15 gunde bir gitsem diye dusundum. Galiba goresım geliyor 😥😥😥