maria12 yeni evliyim takilarimi dugunde gelenleri birikim kenara koydum ama besi biryerde resat bilezik,ceyrek olarak ayri ayri yaptim fakat tavsiyem gram altin her zaman daha avantajli uzun vade yatirim dusunuyorsan.cnki gecenlerde kuyumcuya gittim hangisinde ne kadar zarar ettim die resatta zararim yok ceyrekte de cok zarar ettim.bilezikte ne kadar işçilik almiyoruz deselerde illaki bi işçilik düşüyorlar ama gram altinda karlı çıktım bnde bir kismini gram altina bir kisminida resata cevirdim geldim.Biraz uzun oldu kusura bakmayin… 🙏