Merhaba kızlar. 10 haftalık hamileyim. Tüp bebek ile hamile kaldım. Ancak gebeliğimin 6 haftasından beri ara ara kahverengi ara aea kırmızı lekelenmeler yaşadım. Kesenin arkasında kanama alanı vardı çok şükür doktorum kapanmış dedi geçen haftalarda. Ancak muayene olduğumdan beri tüp bebekten kaynaklı içeride kocaman kocaman yumurtalar var. Doktorum neredeyse ohss olacakmışsın dedi. Neyse tam kanamam bitti 1 haftadır hiç leke bile yok derken dün birden bire aşırı yoğun bir kanama yaşadım. Neredeyse bacaklarımdan akıcaktı. Kesin düşük yapıyorum diye doktorumu aradım kontrole gittim. Çok şükür bebek de kese de gayet iyi. Kanama alanı bile yok. Ancak bu kadar kan nereden geliyor hala anlamadık. Doktorum bu içerideki büyük yumurtalar küçüldükçe kanama yaşayabilirsin bunların dışında rahim tertemiz dedi. Başına daha önce böyle bişey gelen varsa yardımcı olabilir misiniz kızlar? Bu kanama gerçekten büyük yumurtalardan mıdır?