Fndmrplt Merhaba sevgili anneler ikili taramada bebişlerin ense kalınlığı kaç mm çıktı? Görünürde burunda sıkıntı göründü mü? Benim bebisimin ense kalınlığı 1 mm çıktı, burnu da maşallah babasının ki gibi kocamaaan inşallah kanda da sorun çıkmaz 🥰👃
Nurtrky Fndmrplt benimde 1.50 çıktı kan sonuçum çıktı düşük risk yazıyor hayırlısı hepimizi için inşallah🌸
mminikmmucizemm Fndmrplt benim de 1mm çıkmıştı kan değerleri ve yaşla birleşince de risk çıkmadı çok şükür 🙏🏻
Fndmrplt EmineYavuzhan1 hayır yaa benim bebiş sırtını döndü zar zor ölçüm yaptı doktor cinsiyetine bakamadı bile 😔
SU1234 Arkadaşlar benimde ultrasonda sorun çıkmadı kanda da sadece düşük risk yazıyor grafik vs yok grafik mi önemli yoksa direk sonuç mu
Fndmrplt SU1234 bildiğim kadarıyla herkesin sonucunda rakam yazıyor grafik yok ama tamda net bi bilgim yok 🤔