cipiti Anneler bebeğim için kitap ve kartlar bakıyorum masal kitapları aldım okumak için biraz büyüyünce resimleri ile de vakit geçirebilir ama ilk aylar ilk 100 sözcük ilk kartlar gibi setler var bu setlerden aldınız mı oneriniz nelerdir ? 🐣😇😇
Sehertamer cipiti geçenlerde 1 ay önce falan a101de vardı ben almıştım bulduğum kadar bence faydalı hepsini bulabilsem daha iyiydi ama yağmalamışlar😀 ebebek ede bakmak lazım o zaman
Meriiii9 cipiti İlk aylar için hışırtılı kitaplar, dişlikler, bebeğimin ilk zeka kartları, uyku arkadası, piyanolu oyun halısı aldım ben 😊
SeymaK cipiti ben almayı düşünüyorum canım hem konuşmasını, çevreye olan dikkatini vs arttırır gibi geliyo bana
threestar cipiti 4′lü set halinde aldık biz hayvanlar sebze meyveler ilk 50 sözcük falan hepsi 50 küsüre geldi sanırım hepsiburadadan alıyoruz biz genelde daha uyguna geliyor
SeymaK cipiti trendyolda dörtlü olarak 67 gibi bi fiyattı sanırım e bebekten daha uygun gibi geldi bana ordan almayı düşünüyorum
cipiti Mavis06 o ürünü gormemistim teşekkür ederim 💕 peki önerilen başka o aylarda kullanabileceği ne alınabilir çıngırak da öneriliyor internetten bakıyorum genelde reklam çıkıyor da
cipiti Sehertamer evet indirimde şuan o kartlar 17 TL’ye falan geliyor mağazadan bakacağım yine boyutlarına falan gitmeden fikir almak istedim 🐿️
Mavis06 Minik bir uyku arkadaşı alabilirsiniz Bi de çıngırak alabilirsiniz hışırtılı kitaplar var ilk aylarda dikkatini bunlar çeker
cipiti Sehertamer aaaa bende tam bı aktüel takipçisi oldum ama neden kaçırdım ki bunu 😅😅 bakayım belki online da çıkar a101 de🐣
cipiti Meriiii9 hisirtili kitaplar 6-12 ay yazıyordu kutunun üzerinde ama emin olamadım acaba o aylarda mi satın alsam çünkü eşim artık kartını vermiyor 😅😅😅 öncelikleri almaya çalışıyorum
Meriiii9 cipiti 😂 Aa kendi eşimi gordum sanki 😂 acelesi yok sadece hışırtılı olması dikkatlerini cekiyo ileriki aylarda alırsınız 🥰
cipiti SeymaK bende baktım kimileri çok ufak o yüzden görmeden almak istemedim e bebekten sadece ilk zeka kartları yazanı aldım diğerleri 1 yaş sonrasi içindi daha sonra alırım diye düşündüm.. 17 TL ye geldi bakmak isterseniz e bebekte indirimde bahsettiğim kartlar beklentiyi karşılıyor tavsiye ederim
SeymaK cipiti trendyolda 4lü set 67ye satılıyo canım daha uyguna geliyo hatta şuan baktım sepette 61,74 tl tanesi 15 oluyo https://ty.gl/efy3nrfrw linki bu