Busrakerem Lohusalığın ilk günlerinde normal pedmi önerirsiniz yoksa lohusa pedimi sizler neler kullandınız
MihricanA Busrakerem Ilk bikac gün lohusa pedi lazim bence çok fazla kanama oluyor sonra normal pede geçtim ben kanamam 35. Gün tamamen kesildi
Cramel Busrakerem ilk günler hasta bezi sonra bebek bezinin lastiklerini söküp onu kullandım tavsiye ederim hiç tahriş etmiyor
Ortmenanne16 Busrakerem hastane süreci ve ilk günler için depend aldım. E bebekten 2 paket lohusa pedi aldım. Sonrasında azalır diye normal ped kullanırım evdekilerden.
1Anne2Bebek1Kopek Busrakerem evet cannm ilk dogumum da ondan kullandm. Smdide kismet olursa normal dogm olursa gene depend alicam Nn
Ballilokmacik Busrakerem canım sezeryanla doğum yaptım ilk çıkışta hasta bezi takmislardi sonra aldığım lohusa pedini kullandım ama bir oaket bitmeden normal pede geçtim . Gece pedlerinden aldım öyle aman aman kanama olmadı bana yeterli geldi