Keziban Hicranhicran ben çektirdim. Doktor pınar hanımdı. Hasta dışında kimseyi içeri almıyorlar. Ve giren 40 dakikadan önce çıkmıyo. Ama doktor hanım güler yüzlü ve enerjikti.
deletedmom55 Keziban ahh canım benide bi aydınlatırmısın ya. Zeynep kamilde perinatoloji doktorumu çekiyor direk yoksa ayrıntılı ultrason diyemi randevu alıyoruz ? Perinatoloji doktoru mu bakıyor yoksa ayrıntılıyla?
Keziban deletedmom55 ben mhrs sisteminden doppler 20.24 haftayı seçerek aldım ama randevu bulmak çok zor her gece 12 olunca sistemden bakın.