1 yıldır çocuk istiyorduk olmadı. Eşim ve ben doktorlara gittik 1 yıl geçsin öyle gel dediler. 1 yılı geçti gittim rahim filmi çekildi. Rahim filminde rahmimin yapışık olduğunu,sol tüpün zarar gördüğünü ve su dolduğunu ve 2 operasyon geçirmemi söylediler. Sol tüpü kapatacaklardı ve gebe kalma şansım iyice düşecekti. Ocak ayının başında oluyor bunlar hatta 9ocakta. 12 ocakta tahlillerimi alıp başka doktora gittm. Rahim filmimin yanlış çekildiğini ama sol tüpün gerçekten zarar gördüğünü tekrar söylediler. Çikolata kistim olduğunu da söylediler.Doktor yaşımın çok genç olduğunu ve 3 ay vakit vereceğini söyledi. Tabi ben hüngür hüngür ağlayarak eve döndüm. Bütün umudum gitmişti. Kendi başıma bir şey yapmaya karar verdim ve direk soğan suyuna başladım. Eşim belime yakı vurdu. Ama umudum sıfır tabi. 10gün kadar soğan suyu içmek nasip oldu. Göğüslerimin ucuna dokunamıyordum ve göğüslerim çok şişmişti. Annem bile kızım kilo mu aldın diye sorular soruyordu. Ama gel gelelim tartıda aynı kiloydum. Annem ısrarla test yapmamı istedi. Bende adetime 6gün olduğunu ve çıkmayacağını söyleyip durdum. Annem belki hamileysen soğan suyu zarar verir test yap sonrasında devam edersin soğan suyuna dedi. Umut sıfır olunca testi söverek yaptım. Ve ne göreyim anında çift çizgi 😊 gebeliğimi öğrendiğim tarihte 28 ocak. 1 ay içinde başıma bunlar geldi. Umut olmak istedim lütfen vazgeçmeyin. Doktorlar bir yere kadar bilebiliyor. Her şey allahtan. Dua edin kafanızıda çok takmayın biliyorum çok zor. Ben her ay gebelik testi yapardım. Umudum kalmayınca oldu. Demek ki gerçekten beklemediğin zamanda oluyormuş. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻