Elze bltern1 benimde olmustu suyum azalmaya hastanede yattım bol su ıctım gene fayda etmedi 37 de dogum yaptım ilk kızımda cunku bundan sonra suyumun yukselmıcenu soylemıstı dokturum cıger gelıstırııcı ıgne yapmıs lar hatta bana bebek ıcın ama skur hıc bı skıntı olmadı guvezede girmedı
Bsmlh Elze 37 gelse girmez dedi bana da dr bizim için öncelik 34 sonra 36 inşallah banada dua edin ne olur🤲
Arminsare bltern1 ilk aylarda ben yaşadım bu sorunu. 3 litre su içtim ve düzeldi çok şükür. Eğer düzelmezse serum takılıyor. Havuç suyu da için baya etkili oluyor. Günde 3 litre suyunu ihmal etmeyin. Geçmiş olsun
Y-123 Bsmlh sagol cnm Allah razı olsun ben tekrar hamileyim cnm 21haftalık hepimiz birbirimize dua edelim inşlh her anne saglıkla alsın bebegini kucagına inşlh
Bsmlh Y-123 ay çok sevındım dilerim rabbım sana öyle güzel öyle zamanında sorunsuz bır evlat versınki çektiklerinin mükafatı olsun inşallah🤲🤲
Y-123 Bsmlh Amin cnm sagol allah razı olsun sende hayırlısıyla kucagına alırsın bebegini inşlh güzel haberlerini bekliyorum cnm
Y-123 Gizem957 hafta olarak 30cnm yanlışım yoksa ben 30haftalık dogum yapmıştım benim ikitane yegenim var 7aylık dogmuş lar hayattalar ömürleri varsa Bü dünyada 5aylık yaşayan bile var cnm
Ebru555 Baska Bı doktora daha gir benım doktorum 34 de azalma var dedı ben 5 lıtre su ve deveci armutu yedim 36+da acile gttım ozman suyu ıyı dedı ya yedıklerımden bilmiyorum ama ordakı doktora sordum bazenn yanlıs olcu oluyo dedı 37 olduk sukur