Selamlar.Tetanoz aşısı oldum bugün 3.gün kolum o kadar çok ağrıyor ki.Hareket ettirsem de ettirmesem de çok şiddetli bir ağrı var.Gece hiç uyuyamadım yatınca daha çok ağrıyor.Sırtıma boynuma doğru da yayılıyor ara sıra.Ağrı için tavsiyeniz var mı ?Sizin de ağrılı oldu mu?