Meltem17 Kizlar merhaba. Benim 6 aylik bir bebegim var geri cekilme ile korunuyordum ayin 16si adet olmaliydim ama olmadim 3gun gecikmis. Bu ayi cok belim agriyor adet olucakmis gibi hafif agrilarim var ara sira bas donmesi oluyor test yaptim bu sabah 5 dk sonra böyle oldu. Başına böyle bi şey gelen varmı? Böyle olupta hamile olan varmı?
Sdakrbs Meltem17 benimkide böyleydi canım küçük olunca silik çıkıyor böyle hayırlı olsun bence hamilesin 😊
minnakimmm Meltem17 valla canım benim de yaptığım ilk test bu kadar silik çıkmış idi bir kan verin bence
Zeynep_18 Meltem17 hamile olmasanız silik bile çıkmazdı, beklenmeyen gebelik çok ediyor tabi insanı 😊
Siibeell Meltem17 benim ilk gebeligimin testi aynı bu şekildeydi büyük ihtimal hamilesiniz ahayırlı olsun 🤗
Gulsum1205 Meltem17 bnm ilk hamilelkte böle silik çıkmıştı oluyor 3 gün geçmiş bi kaç gün sonra denesen Dha belirgin olur
rsm_0026 Meltem17 idiloska bnde yeni evliyim eşime hamileyim diyordum inanmıyordu nişan yıl dönümümüzden snra test yaptık test bu şeklde silik çıktı 7. Haftama grdim bugün çok şükür 🤲🏻
idiloska Meltem17 evet teste göre var benim ilk yaptığım test de böyleydi yok ya diyip önemsemedim, 4 gün sonra bi daha yaptım daha belirgin, kan testi yaptırdım beta 10 bin küsür 🤦🏻♀️ Bir de evlendiğim ay, ilk haftadan gebe kalmışım meğer.
Cigdemmom Meltem17 yavru zaten ikinci gebeliğin çoğu gebeden daha tecrübelisindir buraya baktığımız da var olduğunu görüyoruz :) ama bazen testler bozuk olabiliyor kan ver net bir bilgi olsun bizede haber ver :)
Meltem17 Cigdemmom ah canim valla oyle haklisin ama ilk bebegim planliydi bekliyodum her hafta test yapiyordum nerdeyse😂 ve onda yerlesme kanamasi olmustu onlarida gectim simdi heyecandan her seyi unuttum agri falan varmiydi acaba ayni boyle 😃 ustelik korunuyordum nasil ola bilirki ya eger olduysa
2prensannesl Meltem17 bende adetime 1 gün kala test yaptım aynı sizin sonuç gibiydi şimdi 30+6 haftalık oldu prensesim 😍
Melissaunall Meltem17 Aslında korunmamışsınız ki 🤷🏻♀️ Yıl olmuş 2021 geri çekilme yöntemi mi kaldı. Ama herşey nasip. O bebeğin dünyada yiyip içeceği var demek ki. Hayırlı evlat olsun inşallah. Tebrik ederim.
Cigdemmom Meltem17 birşey diyimmi gerçi çekilme yöntemi asla bir korunma değildir 😅😅 19+6 yız şuan 😅😅😅
Joshuasmom Meltem17 2. Hamileliğimde böyle olmuştu kan testine gitmiştim. Daha 13 günlük olduğu için öyle çıkmış. Henüz çok yeniyse öyle oluyor