Esra31 Kizlar bugun tam 8 haftalik hamileyim. Doktor kalp atısi yok dedi. Vajinal de bakti gormedi. 1 hafta daha bekliyelim dedi. Kese 2 cmm bebek 3mm. Boyle bisey yasayip sonra duyan varmi kalp atısini? 1 hafta sonra duymazsak kurtaj dedi
AycanAycan19 Bn 4 de kese yoktu 6 da kese var bebek yoktu ama 8. Haftada h3m bebek hem kalbini dinlemistik. Gec dollenmeyle alakali olabilir mii ki. Kalbinizi ferah tutunnn insallah bir hafta sonra duyarsiniz🤲🤲🤲🤲🥰
iremakar35 Büyük ihtimalle geç döllenme, ben de doktora ilk gittiğimde 8-9 haftalıkken gitmiştim doktor 7 haftalık bu daha demişti
Esra31 iremakar35 banada 6 haftalik gibi dedi. Ama vajinal muayene etti duymam lazimdi dedi. Sizede vajinal baktimi siz kacinci haftada duydunuz