Hatce06 Mervedolunay aaa ben 33 haftalık olduk iyiyiz hazır sayılır yıkayıp ütüleme var sadece Onuda halledersem süper olacak😂
B8use Mervedolunay bende 33 deyim de daha hazir degil cantamiz hastane cantasina koyacaklarimi cikarttim ama yikamadim daha
BuketBilgin Mervedolunay 36. Haftaya girdik yıkadım ütüleyip yerleştirme kaldı bendeki rahatlık da biraz fazla galiba 🙈🙈
DeryaKaragc Mervedolunay 34. Haftaya girdik 😊 çantamız hazır odamız hazır Kıyafetleri de hazır bir tek ev temizliğim kaldı onuda ramazandan sonra yaptırmayı düşünüyorum 😊 son ayımıza girdik
melike0710 34. haftadayız. çanta hazır, bebik odası hazır, giysileri hazır 😍 beklemeler başladı 💃🏻💃🏻💃🏻
Sldaygn @B8use aslında hazırlasak iyi olacak havalar iyice sıcakladı zorlanmaya başlicaz ama bi rahatlık bi rahatlık 😁
B8use Sldaygn biz ev taşıyoruz ondan boyle kaldi bayrama kadar yerlesirim insallh .en gec 36 da kesin hazir olmali bence insaah baslicam bende biran once insallah vaktinde gelir
aysgl24 Mervedolunay herseyi aldim ama henuz hazirlamadm calisiyrm izne ayrilicam ozaman yaparm sanırım😂😍
YagmurAnnesi 36. Haftamizdayiz. Kiyafetlerimiz yikandi, ütülendi, yerleştirildi. Hastane cantamiz hazirlandi. Bebek arabamiz, pusetimiz, park yatagimiz, kangurumuz alindi. Besigimiz henuz yatak odasina yerlestirilmedi 😊 Banyo küvet setimiz, şampuan, bebek bezi vs. alındı Yani çok şükür tahmin ettigim kadariyla eksiğimiz kalmadi 😊 İnsallah sizlerde kisa sure icerisinde eksiklerinizi tamamlarsiniz. Allahim guzel gunlerde kullanmayi nasip etsin, bebislerimizi kucagimiza almayi nasip etsin insallah. 🙏
Sldaygn @Deletedmom_879 beşik alındı da daha bir sürü eksik var bırak hastane çantasını 😁neden yapmıyorsam onu da bilmiyorum valla
Deletedmom_879 Sldaygn besik bayramdan sonra alacam me ara alıpta ne ara gelecekse😂 kiyafetleri yikamamın sbebide ben yikar yikar ütülerim onlari yok kokusu gitti yok tozlandi yok kırıştı 😂 daha kendime hic bisey almadim aman çok isim varmis ya😭