mercimeginanne Eymenn artu çikolatada 100 tanesini 100₺ ye yaptırdım kolonya şişesi hediyeli. Ertesi gün elimdeydi
kadriye25 Eymenn biz neseli_taslar_04 sayfasından yaptırdık . Üzeri makine baskısı çikolatası da gayet lezzetliydi
Ortmenanne16 Eymenn çikolata otolyesi 100lü pelit marka metal kutuda yaptırdim şu an yolda gözüm kargo bekliyor 🙏🙏🙏
Zeyzeys mercimeginanne çikolatası lezzetli mi? Bir de teneke kutu üstü yapıştırmaymış kalitesiz duruyor mu
mercimeginanne Zeyzeys bana göre çikolatası iyi eşime göre biraz daha şekeri olabilirmiş 🙈 ucuz madlen çikolatalarından diyor 😂 görseli de bu
Zeyzeys Ortmenanne16 ben de oradan sipariş vermeyi düşünüyordum. Lezzeti ve şekli nasıl gelecek yazar mısınız gelince 😊
Ortmenanne16 Zeyzeys bugün geldi. Bayıldık tadına eşimle hemen kahve yanına yedik ikişer adet pelit marka zaten kutuyu açınca kakao kokusu sardı hemen 🤪🤪🤪 ay inşallah doğuma kadar bitirmem gide gele
mercimeginanne Zeyzeys misafir yiyecek çokta detaylı incelememek lazım diye düşünüyorum ben 😂 tadı şahane muhteşem olsa bişey olmycak sonuçta sadece fazla para çıkmış olcak cebimden :)
Zeyzeys mercimeginanne ya bence de öyle de çok ucuz çikolatalar oluyor ya kalitesiz öyle de olsun istemiyorum ondan tadı biraz önemli😅