Merhaba bayanlar gebeliğimin 31+3 haftasındayım düzenli olarak her ay hastaneye kontrole gidiyorum bu ayda 3-4 gün önce gitmiştim çok şükür herşey yolunda ama uzun zamandır tahlil vermediğim için kan tahlili istendi bende verdim sonuçlarda kan değerim çok düşük çıkmış doktorum her hafta kan serumu bağlamak istediğini söyledi pazartesi gidicem bu durumu yaşayan varmı acaba biraz korkuyorum