Yasminnn öncelikle gözünüz aydın olsun ki siz de bebeğiniz de iyisiniz rabbime ne kadar şükür etsek az kalır kulunu nasıl düşünüp koruyor herseyde bir hayrın olduğunu geç de olsa görüyoruz bak normal Doğum ve normal zamanı bu yüzden nasip etmemiş demek ki rabbim rabbime sonsuz şükürler olsun ki kaldıracağımız yüklerle dertlere bizleri başbaşa bırakmıyor rabbim sağlıkla huzurla evladınızı büyütmenizi nasip etsin ❤️🙏🏻