G-123 ben koyacağım Toprak adını ilk oğlumun ismi de Ateş
Dünyayı oluşturan elementleri düşünerek koyduk yani ikisinde de bana ölümü söylediler ama ben yaşamdaki anlamlarını düşünerek koydum
Toprak bolluktur berekettir sen toprağa bir tohum verirsin o sana ağaç verir meyve verir
Ateş için de cehennem dediler ben dedim Ateş olmasaydı insanlar gelişemezdi hem cehennemi andırıyorsa da insanlar aklıllarına getirsin de gitmesinler cehenneme
Ben çok heyecanlıyım oğlum doğacak ve Toprak diye sesleneceğim sen ne düşünürsen o olur olumlu düşün olumlu olsun