Merhaba herkese, 6.cı haftadayken kahvelik gelmeye basladı hemen arkasından kanamam geldi adet gibi agrılı , acilde 1 iğne yapıldı ve sabah aksam fitil verildi. 1 hafta istirahat yapacagım. Bukadar kanama olunca bebege bakıldı kalp atısı hala var ama düsük riski de var. Basına gelen var mı :(((