Kizlar haftalardir çatı ağrım vardi zaten geceleri yatamiyordm son zamanlarda hergn duş alıp oyle yatmaya başladım, magnezyum kullaniyorm erken doğm riskimde var ikiz gebeyim pruloton ignede vuruluyorm ama artk geçmiyor ağrısı gun geçtikçe artıyor sanki, dün geceden beri de belim agriyor tam kalcamin üst tarafı aslnda sıcaklıkla geçiyor acaba sıcak su torbası koysam sakıncalı mıdır? Ne yapmalıyım tecrübeli anneler 😏😏