Esrasen Ellemm 16+5den beri hissediyorum ama her hamilelik ve bebek aynı olmaz diye biliyorum☺simdi 19 oldum doktorum hareketliikten ölçüm bile zor yapiyor bizm oglus hareketli baya
Hiranurecrin Bende bugün tam 17 oldum benden 3 gün öndesin ve üçünü gebeliğim ve hiç hissetmiyorum hareket olmaz diyolar bu haftalarda pıt pıt gibi şeyler oluyomuş ama ben pıt pıt diye de bisey hissetmiyorumm😔
Selma33 Ben hissediyorum arkadaşlar eşimde farketti ikinci hamileliğim 17 haftalığım baya hareketli gün içinde akşam farkettiriyor
Yasinimmm 19+3 haala hissedemiyorum 😢😢bu gün doğum günüm keşke bir mucize olsa da onun güzel tepkilerini hissetsem doğum günüm de en güzel hediyem o olsun isterdim 🐣💙