Merhaba arkadaslar düşük ihtimalim var 7+1 bir haftadır lekelenmem var.Progestan 200 mg kullanıyorum sabah akşam, iki kere proluton igne oldum fakat lekelenme sabah kalktıgımda ilk idrarla geliyo. Bazen gün içinde peceteye geliyo.Dün doktor ENDOL verdi fakat bunun içinde hamileler kullanamaz yazıyo kullanan varmı nasıl sonuc aldınız ,yan etkileri nedir paylaşırsanız sevinirim.