Bsrkst benim bir hafta öyle sancım olmuştu regl olucam ondan demiştim meğerse gebeymişim, günü gecikti yok mevsim döngüsü dedim test yaptım belirsiz gibiydi 3-4 gün sonra bu ne ya diyip bi test daha yaptım şok şok şok kırmızı çift olmuş, kan testim 10 bin küsür. Yok olamaz yeni evlendim filan diye söylendim şimdi 21.hafta kontrolüme gidiyorum minik oğlan içerde dans etmeye başladı. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. İlk haftalarda çok erken ya diye söylendim ama demek ki hayırlısı olan bu.