mavsnz38_ Kızlar 26.haftamdayım 3gündğr bebeğim hareketliydi hissediyordum ama dünden beri hissetmiyorum sizce bir sorun var mı korkuyorum
Momm29 mavsnz38_ bana da 1 2 kez oyle oldu tatli bisyler yiyodum kuru uzum filan bide cokca su iciyodum hareketleniyodu bnce dene dahada hisstmezsen Allah gostermesin hastaneye gidersin icin rahat eder
Su123 mavsnz38_ aşkım ben 27 haftalığım benim bile bazen hareketli bazen çok nadir hissediyorum 30 a kadar düzensiz olabiliyormuş
Bsmlh mavsnz38_ bende 27 haftam dün geceden beri öyle ama daha oncede yaşadım dr uyur uyanık dönem ayarlıyor korkma demişti allahım hepımızın evladını korusun rabbıme emanetiz
Gul6161 Aynen canım bende 25 haftamdayım ve 23 +6 da hissetmeye başladım ve her zaman degil bazen yoğun baZense hiç gibi yani genelde gece 12 2 arası yada 9 10 arası denk geliyorum
Rabiskooo mavsnz38_ istersen bı doktora git önce tatlı biseyler ye hareket hissetmezsen git için rahat eder
AycanAycan19 mavsnz38_ bnde 25+4 dun g3ceden beri gozum.patladi uyanip aceba hareket ediyomu diye beemekten ozlemekten uykusuz kaldimm suan bile ediyo ama cok fazla sakinnn hergun cok hizli sertti tekmeleri Rabbim sagliklica nasip etsin cümlemize 🤲🤲🤲🤲🤲
kadriye25 Bende 22+5 im 2 gün hareketleri tam netse, 2 günde belli belirsiz. Sürekli uykumdan uyanıp kontrol etmekten zombi gibi oldum. Bazen her yemek sonrası kıpırdıyor.bazende sadece akşamları babasına tepki veriyor. Bizim oğlan biraz nazlı galiba 🧿😅
Nonik mavsnz38_ Allah’ın izniyle birşey olmamıştır inşallah ama ben olsam 1-2 gün daha hissetmezsen doktora giderdim.