Cnnhls Kızlar 26 haftalık oluyorum muaynede doktor şeker yüklemesi yaptır demedi bende sormayı unuttum kan değerlerimde açlık sekerim normal yinede yaptirmalimiyim sizler yaptırdınız mı? 😑👣👶🤰💙
SelinUzun Cnnhls ben kendim sordum doktora yaptırmak istemediğimi söyledim. Yaptırmayı da düşünmüyorum canım
ilknur_azz Cnnhls bana da doktorum söyledi tedbir amaçlı en düşük doz 50mg yapalım dedi. Valla şeker yüklemesi dediği bildiğimiz meyveli soda çıktı 😀çok kötü bişey beklemiştim ama çok rahat içtim kutu kola gibi.
Yaaravulu Cnnhls ben yaptırmadım doktorum yüksek çıkarsa yaptır dedı cıkmadı yaptırmadım ılk doğumumda yaptırmıştım kızımın kılo alımı yavaşladı
Asiyeomur Benimde açlık şekerim normal canım ama temmuzun ilk haftasında şeker yüklemesi yapilacak.Doktorum kendisi söyledi 1 ay sonra şeker yüklemesi yapilacak dedi.
merblyy Yaptırma bence benimde inüsilin direncim vardı kontrol ediyorum sürekli gerekli bişey değil bebek afallıyomuş öncedende yoktu zaten böyle şeyler
SadunJanBalan 50 mg yaptırdım 159 çıktı ki çok yüksek dedi dr . 100 mg daha istedi içimden bi ses yaptırma dedi . Doktora baska yolu var mı dedim ? O zaman 3 gün üst üste hem sabah açken kan ver kahvaltı yap 2 saat bekle toklen kan ver ( açlık ve tokluk şekerine bakmak için )cıkan sonuçları bana yaz gel . Dedi . Bundan erineceğimi yapmak istemeyeceğimi sandı sitemli bir sekilde söyledi ..bende yaptım 3 gün kan verip durdum ve sonuç 100 mg seker yüklemeye gerek kalmadı şekerim 81 çıktı .
Sumeyyeak Cnnhls bende 28. Haftamda 57 kiloydum doktorum zayıfsın ama hemoglobin a1c ye bakalım degerin yüksek çıkarsa yaptıralım dedi. Sıkıntı çıkmadığı için yaptırmadım ama şeker önemli. Yediklerine dikkat et.
Cnnhls SelinUzun Bende öyle düşünüyorum canım doktor yazmış şuan gerekli değil demiş bir sonraki kontrolde gerek görürsem bakarız demiş çok şükür için rahatladi
SelinUzun Cnnhls iyi bari canım zaten tatlı bişey yiyip içemiyorum doğru düzgün bide onu içersem kendimi düşünemiyorum😊
Cnnhls SelinUzun Cok agir geldiğini duydum bende yaptiranlardan canım baygınlık hissi veriyormuş kilon normalse bebeğin kilosuda fazla değil normalse bir de açlık sekerim normalse gerek görmüyor doktor bana gerek görmedi hamdolsun
SelinUzun Cnnhls yok canım kilom herşeyim normal pazartesi sağlık ocağına gitcem olmadı baktırırım açlık tokluk şekerime canım
Sedaa35 Cnnhls yaptırdım çok ama çok pişmanım alt üst etti beni yine de sen bilirsin tabi canım benim ama pek önermiyorum doktorları bazen dinlememek iyi bunu anladım 😌