Hamidecelebi 5 gün önce normal doğum yaptım ilk bebeğimi kucağıma aldım elhamdülillah.. Dikiş aatılırken hissetmiyosun uyuşturuyo hatta bende hissedicem diye kendimi çok sıkmıştım nolur iki iğne yapın hocam diye söylendiğimi hatırlıyorum🙈 doğumhaneden yürüyerek çıkıyosunuz hissetmiyosunuz dikişler kendiliğinden eriyen cinsten uyuşukluğu geçincr zaten hemşire sürekli ilacını getiriyo nolur nolmaz diye kalçadan ağrı kesici iğnede yapmıştı bana. 5.ci günümdeyim çok şükür ağrısı felsn kalmadı parol kullanmıştım ağrıdığında sanki dikişli değilmişim gibi oturup kalkabiliyorum😊