Hsbsk Arkadaşlar 7 haftadayim. Kasıklarimda ara ara özellikle geceleri dönerken filan kramp giriyor. Iki kaybım var herseyden korkar durumdayım. Boyle birsey yaşayan var mı aranizda
Krizantem_ Hsbsk O haftalarda benim de öyle oluyordu hem bebek yerleşiyor rahim büyümeye başlıyor onla alakalı.
Yenianneyim1 Hsbsk normal şeyler dedi rshim büyümesinden bebegin iyice yerlesmesinden kaynaklı birde gazdan dolayı giriyor dedi gecmeyen dinmeyen baş edilmeyecek ve kanama olmadıgı sürece korkmamamız gerektigini söylüyolar
Nil__k Benim de öyle başladı bir süre progestan kullandım.11. Haftadayım azaldı ama hala ara sıra oluyor doktorum normal dedi.
portakalcice Ben de 7+3 aynıyız oyle ki hapşırırken bile acıyor normal dedi doktorum. Kayıpları neden yaşadın peki araştırdın mi ?
Hsbsk portakalcice birisi bos gebelikti digeri de ikizdi önce biri sonra biri gitti kalp atisi durdu. Testlerde cok ciddi bisi çıkmadı sadece troidlerimde problem varmış hasimato hastası ciktim . Fakat hasimato gebeliğe engel değil. Yine de ilac filan kullandım bakalim hayirlisi