asslihan Haticecicek çok erken hissedenler var sanırım bebişe göre değişiyor ben 21.haftam da ilk hissetmiştim canım
Birrannee Endişelenmene gerek yok ilk gebeliklerde 22. haftaya kadar yolu var ben 22 de hissettim mesela
Derya3535 Hafta bi anda böyle akşam artık odama geçtim böyle ayklarımı uzattım. Bidabaktımki. İçimden bişey vurdu geçti. Sonrada 22 lerde artmaya başladı 😂😂
esmnurakyurek Haftamda kanat çırpar gibi hissettim. 21. Haftada Tetanoz aşısını yaptırdığım gün tekmelerini hissetmeye başladım. Rabbim sağlıkla sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🥰
idiloska 19′un son günü değişik bi kıpırdanma oldu, 20′de hissetmeye başladım, gece yatınca ve yemek sonrası çok hareketli, yemek yedikten sonra sanırım dans ediyor içerde.