Arkadaşlar 5 haftalık gebeyim dün keseye bakmak için doktor muayenesine geldiğimde kesenin arkasında Bi kanama olduğunu söyleyip düşük yapma riskinden dolayı acil hastaneye yatışımı yaptılar. Acaba benim gibi bu durumu yaşayan ve atlatan varmı? Birde bu mübarek ayda dualarınıza benide dahil eder misiniz?