hmasahin canım bende emin olamıyorum ama göbeğin sağında yada solunda bildiğin toplanıyo sivriliyogözle görülür bi şekilde şekli değişiyo karnımın öyle olduğunda ister istemez kasılıyo sancı başlıyo sonra ağrı başlıyo kasıklarımda belimde karnımda bacaklarıma doğru iniyo diyorum ki hamilelerin hepsi bu süreçte bu kadar sancı çekiyosa nasıl 2. 3. Hamileliği göze alıyo yada bende mi bi skntı var